Nagyon jó érzés ilyen tökéletes szöveget olvasni. Amikor helyén vannak mondatok, falni lehet a történetet, de azért szép ritmikusan váltogatják egymást a gyomorszorító és a nevetős részek. Visszazuhan az ember a középiskolába, minden értelmetlen nosztalgia nélkül, hanem csak azért, mert pont olyan. A kalandok nem üres ötletfutamok, itt a dolgoknak tétje van, sorsok és életek múlhatnak mindenen, a hősök pedig, akik leginkább a Skype fölé görnyedve hősködnek, vállt vállnak vetve küzdenek. Klasszikus kalandregényesség és kortárs kultúra fonódik gond nélkül össze.
Gimesi Dóra, a kortárs báb- és gyerekszínház meghatározó alakja, a Bábszínház dramaturgja, számtalan színházi díj nyertese az egyik, aki felelőssé tehető ezért a gördülékenységért. Névsorban a második Jeli Viktória, szabadúszó író, forgatókönyvíró és dramaturg, harmadikként pedig Tasnádi István következik, akit a Krétakör darabjai, a Finito és számos egyéb alkotás tett híressé a felnőtteknek szóló irodalomban, de újabban a kortárs ifjúsági színház legfontosabb írója (Cyber Cyrano, East Balkán, A harmadik hullám). E-mail interjúnkban ugyanazokra a kérdésekre válaszolt a három szerző.
tovább...