A kosaradban összesen -nyi áru van. Csökkentsd a szállítási költséget!
Fontos: a Mikulásra rendelt csomagok kiszállítását december 1-ig leadott, raktárkészleten lévő termékek esetén tudjuk garantálni. A biztonság kedvéért a megjegyzésbe írd be a rendelés leadásakor, hogy Mikulás-csomagba rendelted, így a manóink még jobban odafigyelnek a csomagodra!
Külföldi rendelés esetén minden infót itt találsz! Áraink 2024. március 28-tól:
Személyes
Futárszolgálat
Csomagpont
MPL
MPL Csomagpont
0 - 6000
ingyenes
1590 Ft
1290 Ft
1990 Ft
990 Ft
6001 - 10000
ingyenes
1190 Ft
990 Ft
1990 Ft
990 Ft
10001 - 14000
ingyenes
790 Ft
690 Ft
1990 Ft
990 Ft
14001 -
ingyenes
ingyenes
ingyenes
1990 Ft
990 Ft
Miután megvásárolod, az e-könyveket elérheted a menüben az "E-könyveim" fülre kattintva és elküldjük neked a linket egy visszaigazoló e-mailben is.
Sikeres listához adás
A kiválasztott terméket sikeresen hozzáadtuk a kedvencek listádhoz.
Csigalassan telik az idő otthon, amíg a gazdik dolgoznak. Nehéz jó kutyának lenni és türelmesenvárni, amikor izgalmas kalandokkal csalogat a világ. Kisurranni az ajtón egyszerű, de hazatalálnisegítség nélkül nem mindig sikerül. Kövessétek az árulkodó nyomokat a parkban és segítsetekhazajuttatni a csellengőket!A játék tartalma: 4 kis nyomozó, 1 park, 12 ház, 12 kutya, 16 nyomkorong, 12 nyakörvkorong5 éves kortól, 2–4 játékos részére, játékidő kb. 15 percA játék célja: Az győz, aki jó memóriája segítségével a leggyorsabban be tudja járni a parkotés a legtöbb elkóborolt kutyust viszi haza a gazdájához.Előkészületek: Tetszőleges sorrendben helyezzétek a házakat a park köré (minden oldalrahármat)! Így a játék mindig változatos lesz. A lefordított nyomkorongokat tegyétek a fák lombjaira, a nyakörvkorongokat pedig a táblán kijelölt helyekre! Végül válasszatok egy-egy kis figurátés helyezzétek el a park valamelyik sarkába! (Ha csak két játékos játszik, akkor a figurákat apark szemközti sarkaiba helyezzétek!) Végül a kutyusokat rendezzétek kupacba és tegyétek ajátéktér mellé!A játék menete: A legidősebb játékos kezdjen, és az óramutató járásával megegyező irányban haladjatok! A park ösvényein a nyomokat követve mozgassátok a bábutokat, amíg meg nemtaláljátok valamelyik kutyust! A kutyusok helyét a parkban elhelyezett nyakörvek jelzik.Fontos: A parkban és a nyomkorongokon különböző mintájú mezők (fű, tégla, kő, homok) láthatók. Csak akkor tudsz lépni, ha a felfordított nyomkorong megegyezik annak a mezőnek amintájával, amelyiken éppen állsz.A kutatás: Fordíts fel egy nyomkorongot! Mit látsz rajta?• Ugyanaz a minta van rajta, mint a mezőn, amin állsz? A korongot hagyd felfordítva, és lépjtetszőleges irányban annyi mezőt, amennyit a nyomkorong mutat! Ezután azonnal felfordíthatsz egy újabb nyomkorongot: próbáld ismét megtalálni azt a mintát, amelyiken éppenállsz. (Addig forgathatsz fel új korongot, amíg megfelelő mintájút sikerül találnod.)• Ez egy másik minta? Sajnos a nyom, amit találtál, nem a te ösvényeden van. Ebben azesetben nem léphetsz, a következő játékos kerül sorra. Fontos: Mielőtt egy másik játékoskövetkezne, mindig fordítsd vissza az összes nyomkorongot!A nyakörv: Sikerült pontos számú lépéssel elérned az egyik nyakörvhöz? Nagyszerű!Megtaláltál egy elkóborolt kutyust. Vedd magadhoz a korongot és a legfelső kutyust a kupacból!Nézd meg a kutyus nyakörvének színét és keresd meg azt a házat, amelyiknek az ajtaja ugyanolyan színű! (Ha már tudsz számolni, a kutya nyakörvén megtalálod a házszámot, ahol lakik.)Ide kell őt majd hazavinned, de csak amikor újra rád kerül a sor. Most a következő játékos jön.Út a házhoz: A házhoz a fent leírt szabályok betartásával tudsz eljutni, azzal a különbséggel,hogy nem szükséges pontos lépésszámmal megérkezned. A ház előtti mezőhöz érve (vonallalkapcsolódik a házhoz) add át a kutyust gazdájának – helyezd a házra! A nyakörvkorongot azonban tartsd meg, mert ez jelzi a játék végén, hogy hány kutyust sikerült hazavinned. A köröd aháznál véget is ér: másik kutyus felkutatására csak a következő körben indulhatsz.Fontos: Egyszerre csak egy kutyát kísérhetsz haza! Ha már felvettél egy kutyát és hazafelé tartasz vele, ráléphetsz a nyakörves mezőkre, de nem vehetsz fel újabb nyakörvet/kutyát.A játék vége: Csak akkor ér véget a játék, amikor minden kutyus hazakerült. Az győz, akineka legtöbb nyakörvkorongja van, azaz a legtöbb kutyust vitte haza. Azonos számú nyakörvkorongesetén közös a győzelem.Játékvariáció: Fiatalabb játékosok egyszerűbben is játszhatják ezt a játékot. Ha megtaláltakegy kutyát, nem kell odalépkedni a házhoz, a kutyát azonnal a házra helyezhetik.