Játszd is!
Kíváncsi vagy a legszuperebb táblajátékokra? Van, hogy csak egy pakli kártyát dobnál be szívesen a táskádba? Most csupa olyan dobozt szedtünk össze, máris sokkal több játékot találsz! Itt vannak a kettő, három, négy és öt játék az egyben csomagok! Sőt, még olyat is találsz, ami direkt úgy lett kitalálva, hogy két szinten tud futni egy szabály, így tuti, hogy nem unják a nagyok, nem veszítenek mindig a kicsik...
Vigyázz, ha elkezded, ezt nem fogod abbahagyni...
Páran már biztosan ismeritek azÓvodás vagyok játékot. Ez a társas azért szuper, mert fejleszti a gyerekeket anélkül, hogy didaktikus és unalmas lenne. Az izgalmas kérdések és feladatok fejlesztik a logikát, a képzelőerőt, a vizuális emlékezetet, a formaazonosítást, a matematikai képességet, a memóriát – szóval mindent, ami ahhoz szükséges, hogy első osztályba kerülve könnyedén megbirkózhassanak a kisebb-nagyobb akadályokkal. Ami miatt igazán könnyű vele lekötni a gyerekeket, az az, hogy bár egy sima lépegetős társasjátéknak tűnik, a kártyalapokon található feladványok között sok olyat találhatunk, amelyek interaktívak, változatosak, és nem utolsó sorban viccesek Például:"Változz kismotorrá és berregj, míg a játékostársad azt nem mondja, "állj"!" Másik nagy előnye, hogy minden feladatnak van egy picit nehezebb változata is, ami miatt kisebbek és nagyobbak együtt játszhatnak úgy, hogy nem lesz unalmas a nagynak, mert túl könnyű, és bosszantó a kicsinek, mert úgyis a nagy nyer. Ennél a játéknál amúgy sem az a legfontosabb, hogy ki nyer, hanem az, hogy teljesítsék a feladatot, és közben jól szórakozzanak.
A játék Vadadi Adrienn közreműködésével készült, az illusztrációk pedig Pásztohy Panka jól ismert, aranyos rajzai. Óvodák, szülinapi bulik kihagyhatatlan eleme!
3-7 éves korig ajánljuk.
A Helló, Doki nem csak egy játék, hanem három egyben! A Doktortáska célja az, hogy legelsőként gyűjtsd össze hatféle orvosi eszközt a táskánkba. Ahhoz, hogy ez sikerüljön, a memóriádra lesz szükség, hiszen az orvosi eszközök lapkái lefordítva vannak szétszórva az asztalon, és egy féléből csak egyet tarthatsz meg. Ha az előtted lévő játékosnak nem kellett egy szín, és lefordítva visszatette az asztalra, te még felveheted, ha megjegyezted, melyik lapka az. AGyógyíts meg!célja, hogy együtt meggyógyítsátok megbetegedett játékostársatokat, akit minden körben más játszik. A "beteg" felhúz egy kártyát: az ezen lévő betegséget, sérülést kell orvosolni a színes lapkák segítségével, amiken különböző gyógyszerek, eszközök képe látható. Sorban próbáljatok meg segíteni neki, és a végén az a játékos nyer, aki a legtöbb megfelelő színű lapkát tudta felhasználni a gyógyításra. A harmadik játék pedig ennek a nehezebb verziója: néhány szabály módosításával nem csak az ovisok, de akár még az első-második osztályosok számára is szórakoztató lehet!
A játékot Igaz Dóra doktormeséi alapján készítették, és Horváth Ildi illusztrálta.
3-tól 8 éves korig ajánljuk.
A Két kis dinó a világ körül elkalauzolja a játékosokat az eddig megjelent négy történet helyszíneire. A zsírkréta korba, a középkorba, a mai Budapestre és Krétára. A játékosok mind egy bábut irányítanak, és a célotok, hogy mind a négy helyszínen végigérjetek. Hogy sikerrel járjatok, le kell küzdenetek a raptort, a vicsorgó macskát, a lovagot és a Minotauruszt. Ehhez azonban együttműködésre lesz szükség, miközben a játék megdolgoztatja a kombinációs készséget és a memóriát is! Ha szerettétek a meséket, ez nagy élmény lesz, hiszen Kőszeghy Csilla rajzai felelevenítik az ismerős szereplőket, történteket, de akkor is megéri kipróbálni, ha még nem találkoztatok Trikóval és Nyammal, mert a játék akár a történetektől függetlenül is élvezhető.
5 éves kortól ajánljuk.
A Bújócskajáték sem egy játék, hanem rögtön három– amiből az egyiket háromféleképpen játszhatod! Ez a szórakoztató (és nem utolsó sorban pénztárcabarát) kártyacsomag fejleszti a memóriát és a térbeli tájékozódást a Bújócskanevű játékkal: a cél, hogy te legyél az, aki a leghamarabb felismeri az azonos ábrát a kezedben lévő és az asztalra tett kártyák között, és így minél hamarabb kiszórd a kezedből a kártyákat. Az Activityhez hasonlítható Pantomim pedig fejleszti az absztrakciós és motorikus képességed, aminek a lényege, hogy a kártyákon szereplő ábrákat mutogasd el, hogy a többiek kitalálják. A harmadik játék, a Mesélj nekem!többféleképpen játszható, a lényeg azonban mindig az, hogy a képek alapján meséljetek el egy történetet. Ebben a játékban nincs nyertes vagy vesztes, a cél, hogy mindenki jól érezze magát, és minél kalandosabb, viccesebb történeteket találjatok ki az képek alapján.
Pásztohy Panka illusztrációi pedig tökéletes alapot szolgáltatnak ehhez.
3-tól 7 éves korig ajánljuk.
Négy betűkeverő-kavaró játék egyetlen dobozban. Rakosgasd a betűket, és alkoss belőlük minél több és hosszabb szót, hogy te nyerjél szókirakóban, betűrablóban, szókeverőben és csere-berében is! A Szókeresőbenkeverd össze a kártyákat és csapj fel 9-et! Indítsd el a stoppert! 10 percetek van, hogy a felfordított betűkártyákból legalább 3 betűs, de lehetőleg minél több és hosszabb szót írjatok fel a papírra! Amikor lejárt a 10 perc, számolunk! A Szókirakóbana feladatotok, hogy legalább 3 betűs szavakat alkossatok a kezetekben lévő betűkártyákból, és minél hamarabb lerakjátok az összes lapotokat, aztán... Ismered a Römit? Hát ezt pont úgy kell játszani, csak szavakkal! Joker van, azt értelem szerűen lehet helyettesíteni betűkártyával, de amúgy rabolni nem ér! Az nyer, aki először szabadul meg az összes lapjától. A Csere-bere lényege: találjatok ki két 3 betűs szót, amelyeknek minden betűje különböző. Az egyiket kell úgy átalakítanunk a másikba, hogy mindig csak egy betűt változtathatunk, de minden változtatással értelmes szót kell képeznünk. A betűkártyákat csak szórjuk szét lazán az asztalon, a földön, hogy tudjunk köztük keresgélni!
Nagyon vicces játék! Fejteszti a szókincset, gyorsnak kell lenni, és nagyon beindítja az ember fantáziáját. Szuper pörgős, ezért van vége, amikor akarod.
7-99 éves korig ajánljuk.